thuiswinkel

Wij hebben onze service uitgebreid om u nog beter van dienst te zijn.
Staat uw gewenste product niet op onze webshop, ga naar onze partner Toolsmarket.nl en vraag een offerte aan.
Binnen één uur reactie op uw aanvraag!

 

Klachtenprocedure

Ondanks dat wij altijd proberen u zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het voorkomen dat u niet tevreden bent. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via e-mail of de klacht schriftelijk naar ons toesturen. U ontvangt van uw klacht geen ontvangstbevestiging, maar we zullen binnen 7 dagen inhoudelijk reageren. Mocht u het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.degeschillencommissie.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

U kunt uw klacht op verschillende manieren bij ons melden.
Per email:de snelste oplossing, u krijgt een ontvangstbevestiging terug als we u klacht hebben ontvangen.
E-mail:info@Toolsworld.nl

Klachten kunt u ook schriftelijk naar ons toesturen. Tip doe dit altijd aangetekend.

Schriftelijk:
Toolsworld
T.a.v. Customer Contact Center
o.v.v. Klacht
4906 CV, Oosterhout

Terug naar pagina Algemeen



Toolsworld
Koopvaardijweg 2
4906CV Oosterhout
Tel. +31(0) 6 139 46 680
Neem contact met ons op via contactformulier
BTW nummer: NL139950217B01
KvK nummer: 60737646